Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Καθηγητές Πληροφορικής: «Το σχέδιο για το νέο Λύκειο μας γυρίζει 20 χρόνια πίσω» (agelioforos.gr)


Καθηγητές Πληροφορικής: «Το σχέδιο για το νέο Λύκειο μας γυρίζει 20 χρόνια πίσω»


«Φανταστείτε πρωτοετείς φοιτητές του Μαθηματικού ή του Φυσικού Τμήματος, οι οποίοι δε θα είχαν διδαχθεί τα αντίστοιχα μαθήματα, δηλαδή τα Μαθηματικά και τη Φυσική...». Με αυτή την φράση οι εκπρόσωποι του παραρτήματος δυτικής Μακεδονίας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής επιχειρούν να εξηγήσουν πως η κατάργηση της Πληροφορικής δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών με δεδομένο ότι λειτουργούν αρκετές συναφείς σχολές σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
To προσχέδιο για το νέο Λύκειο, που έχει ήδη παρουσιαστεί από τα ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες, θυμίζει παλιά συστήματα εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μας γυρίζει 20 χρόνια πίσω, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι του παραρτήματος. «Το μάθημα της Γ’ τάξης (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) που εξετάζεται στις πανελλήνιες εξετάσεις, δεν υπάρχει στο νέο πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου. Επίσης, αίσθηση προκαλεί η κατάργηση του Τομέα της Πληροφορικής που επί χρόνια αποτελούσε τον κορμό της τεχνικής εκπαίδευσης (ΤΕΕ-ΕΠΑΛ)», επισημαίνουν οι καθηγητές Πληροφορικής
Δεν υπάρχει χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στην οποία να μην διδάσκεται με επάρκεια η Πληροφορική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τους καθηγητές. Χαρακτηρίζουν, δε, τεράστιο λάθος την υποβάθμιση της Πληροφορικής από επιστήμη σε απλή δεξιότητα, που προσεγγίζεται επιφανειακά και χωρίς βάθος, καταδικάζοντας τους μαθητές σε ημιμάθεια. «Όλοι οι μαθητές πρέπει να αποφύγουν τον ψηφιακό αναλφαβητισμό», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζοντας άδικη την αντιμετώπιση αυτή για τους μαθητές, που θα πρέπει στην παρακολουθούν ένα σχολείο του Μαυροπίνακα και της απομνημόνευσης, «ένα σχολείο από τα παλιά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου